Smycze z logo firmy

Od kilku lat prowadzę własną firmę, którą powoli rozwijam, powiększając jej rozmiary i zasięg, jak chodzi o klientów. Na ten moment firma ma wymiar lokalny, ale udało mi się zbudować jej stabilną markę. W rejonie wszyscy nas znają i korzystają z naszych usług. Marketing jest zagadnieniem, który ma największy wpływ na rozwój każdej działalności. 

Smycze jako forma marketingu

smycze reklamoweZakładając jakiś czas temu firmę usługową, zdawałam sobie sprawę z tego, że kluczowym elementem w jej prowadzeniu będzie skuteczny marketing. Chodziło o to, żeby zdobyć klientów i ich przy sobie utrzymać. Wynika to przede wszystkim ze zbudowania marki w danym rejonie. Na ten moment moja firma ma tę markę bardzo dobrze zbudowaną lokalnie. Teraz chcemy rozszerzać swoją działalność na dalsze rynki. Jednym z elementów budowania marki jest oswajanie innych z naszym logo i chwytliwym hasłem przewodnim. Przydają się do tego różnego rodzaju gadżety, rozdawane gratisowo pracownikom oraz stałym klientom. Jednym z najbardziej udanych dla nas gadżetów są smycze reklamowe, które od ponad roku cieszą się niezmienną popularnością. Moi pracownicy noszą smycze cały czas ze sobą. W pracy mają na nich zawieszone plakietki z imieniem, a w domu zazwyczaj smycze to służą im do przenoszenia kluczy. Co kilka miesięcy nieco zmieniamy wygląd smyczy, żeby nikomu się nie znudziły i żeby wciąż wzbudzały zainteresowanie. Takie funkcjonalne gadżety są sprawdzonym sposobem na reklamę.

Budowanie marki jest kluczowym zadaniem każdej firmy, która rozpoczyna swoją przygodę na rynku. Chodzi o to, żeby zdobyć zaufanie klientów tak, żeby stali się naszymi stałymi klientami. W skutecznej reklamie pomagają mocno różnego rodzaju gadżety reklamowe, takie jak na przykład smycze z logo i hasłem przewodnim firmy.

O autorze: Natalia Pszczyk